دانلود آهنگ ترکی İbrahim Tatlıses Ele Ne
نوشته شده توسط : سهراب کلانتر

دانلود آهنگ ترکی İbrahim Tatlıses Ele Ne

به سایت جویا موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ ترکی جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده معروف ترکیه ای ابراهیم تاتلیسس عزیز به نام “ ائله نه” با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

Music Turk İbrahim Tatlıses Ele Ne Mp3 128 320 On JoyaMusic

دانلود آهنگ ترکی İbrahim Tatlıses Ele Ne

دانلود آهنگ کردی غمگین مسعود جلیلیان رفاقت

─┤ ●♬!♫!♭● ├─

Kapınızdan geçmişsem

Bir yudum su içmişsem

Ben Lale’yi seçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne

Kapınızdan geçmişsem

Kapınızdan geçmişsem

Bir sevdiğim var benim

Dili sitemkâr benim

Gönül benim yâr benim sevdiysem kime ne

Gönül benim yâr benim sevdiysem kime ne

Kapınızdan geçmişsem

Kapınızdan geçmişsem

Bir yudum su içmişsem

Ben Lale’yi seçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne

Kapınızdan geçmişsem

Bir yudum su içmişsem

Ben Lale’yi seçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne

Sümbül’e ne Gül’e ne

Sümbül’e ne Gül’e ne

Yâr türküsü dilimde

Bir tek öğe belimde

Aşkın sazı elimde

Kemandaki tele ne

Aşkın sazı elimde

Kemandaki tele ne

Kapınızdan geçmişsem

Kapınızdan geçmişsem

Bir yudum su içmişsem

Ben Lale’yi seçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne

Kapınızdan geçmişsem

Bir yudum su içmişsem

Ben Lale’yi seçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne

Sümbül’e ne Gül’e ne

Sümbül’e ne Gül’e ne

Yâr kalem kaşlı ise

Hançer bakışlı ise

Mühür gözler yaşlı ise

Yağmura ne sele ne

Mühür gözler yaşlı ise

Yağmura ne sele ne

Kapınızdan geçmişsem

Kapınızdan geçmişsem

Bir yudum su içmişsem

Ben Lale’yi seçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne

Kapınızdan geçmişsem

Bir yudum su içmişsem

Ben Lale’yi seçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne

Kapınızdan geçmişsem

Kapınızdan geçmişsem

Kapınızdan geçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne

Kapınızdan geçmişsem

Bir yudum su içmişsem

Ben Lale’yi seçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne

Kapınızdan geçmişsem

Bir yudum su içmişsem

Ben Lale’yi seçmişsem

Sümbül’e ne Gül’e ne




:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ ترکیه ای , دانلود آهنگ ترکی آذری , دانلود آهنگ ترکی امانه امانه حالیم یامانه , دانلود آهنگ ترکی غمگین , دانلود آهنگ ترکی قدیمی شاد , دانلود آهنگ ترکی یالان باشکاسو یالان خواننده زن , دانلود آهنگ ترکی بو آکشام اولوروم خواننده زن , دانلود آهنگ ترکی آی قارا قاش قارا گز , دانلود آهنگ ترکی دردیم وار درد اوستونه , دانلود آهنگ ترکی با صدای زن , دانلود آهنگ ترکی ماشالله , دانلود آهنگ ترکی قدیمی غمگین , دانلود آهنگ ترکی معروف اینستاگرام , دانلود آهنگ ترکی اله بیل کی بیلمیرم , دانلود آهنگ ترکی قاشلاری قبله گاهدی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: